Translate

Sunday, July 21, 2013

אתה צריך אישור זה עם נשק רב עוצמה זה

אנשים רבים מחזיקים באקדח ושהם הולכים לבית ספר כדי ללמוד את הנשק הזה. אם לאדם יש אקדח ולא יכול להתמודד עם האקדח ואז מישהו ייפגע.כדור יכול להרוג מישהו כל כך ברכבת הצבאית החיילים שלהם כדי להתמודד עם אקדח עם טכניקה נכונה.

הם הרבה מכוניות בעולם. אנשים צריכים ללמוד את המיומנות של נהיגה של מכונית.מכונית יכולה להרוג מישהו. אם מכונית יכולה נפגעה אדם על אופניים. בני נוער רבים ללמוד כיצד לנהוג, הם הולכים לבית ספר לנהיגה במכונית.

ידע הוא נשק רב עוצמה. אנשים ילכו לקולג' וללמוד כשרון.ההשכלה הגבוהה היא נשק רב עוצמה בעולם הזה.ההסמכה נותנת תקווה לקריירה עתידית שלהם.

ה 'רוצה את זה בשבילי. אני צריך להבין את התנ"ך. אני קורא את התנ"ך ולבקש את ה 'בבקשת עזרה. הוא ייתן לי חוכמה. עלינו להבין את התנ"ך.

בתנ"ך יש היסטוריה, נבואה, חוכמה, שירה ונושאים רבים אחרים. אני שמח שאני לומד את התנ"ך.התנ"ך מסביר חופש וממשלה צריך להיות. זה ייתן לי חוכמה בישע לנשיא מדינה לאירועים שוטפים.



אגרת פולוס השנייה אל-טימותי 3:15

 עוד בילדותך ידעת והכרת את כתבי-הקודש, אשר החכימו אותך והכשירו אותך לקבלת ישועת האלוהים באמצעות האמונה בישוע המשיח.

No comments:

Post a Comment