Translate

Tuesday, July 23, 2013

התינוק המלכותי של

אנשים שמחים בגלל שיש תינוק חדש מלכותי.לידת תינוק היא מדהימה ובבריטניה את תינוקות המלוכה היא חדשות טובות.החדשות בעולם מצאו את התינוק החדש המלכותי מאוד מעניינות. אני חושב שהתינוק המלכותי הוא יפה וכל תינוק אחר שנולד.

לידת התינוק הגדולה ביותר המלוכה התרחשה לפני שנים רבות. אדם הוא חוטא וצריך מושיע. הנביאים ניבאו המלך העתידי. אני אוהב את הסיפור וההיסטוריה של לידת ישו. הסיפור הזה הוא מעניין, כי ישו הוא לנצח אבל הוא צנוע. הוא השפיל את עצמו כדי להפוך לאדם על פני האדמה הזאת.



הבשורה על-פי לוקס 2:13-15

 לפתע הצטרפו אל המלאך צבאות השמים, והם שרו שיר שבח ותהילה לאלוהים:

14 "כבוד ותהילה לאלוהים במרומי השמים,
ושלום על-פני האדמה לכל אוהביו העושים את רצונו!"
15 כאשר נעלמו המלאכים מעיני הרועים וחזרו לשמים, אמרו הרועים איש אל רעהו: "הבא נמהר לבית-לחם כדי לראות את מה שגילה לנו אלוהים."

 ישו גדל מתינוק לאדם. הוא מעולם לא חטא והוא מת על חטאי העולם. אנו נידונים לגיהינום, אבל ישו מציע חנינה. התינוק המלכותי הזה הוא המלך האמיתי. זה חשוב למלכו כתר.


אגרת פולוס הראשונה אל-הקורי 15:3-7

  סיפרתי לכם כל מה שסופר לי, ודברים אלה הם בעלי חשיבות ראשונה במעלה: שהמשיח מת בעד חטאינו, כפי שניבאו הכתובים, שהוא נקבר, ושלאחר שלושה ימים קם לתחייה כפי שחזו הנביאים. המשיח נראה לכיפא, לאחר מכן נראה לשנים-עשר התלמידים. הוא נגלה גם ליותר מחמש-מאות מאמינים שהתאספו יחד. רובם עדיין חיים ויכולים להעיד על כך, ואחדים מהם כבר מתו. אחר כך נראה המשיח ליעקב אחיו ולכל השליחים.

No comments:

Post a Comment