Translate

Wednesday, June 26, 2013

כשאני רואה את נישואי הומו

שאני רואה את נישואי הומו, זה עושה אותי עצוב. אנשים אוהבים את החטא. החטא נראה טוב אם אין לך את האמת התנ"ך בחיים שלך.סיפור האינטרנט אוהב את הטבע החוטא וחיי החטא.האינטרנט מלא של סוגיית נישואי ההומואים.

חטא פוגע בנפש האדם. כאשר אדם הוא הומוסקסואל, החטא להרוס את הנשמה. חטא זה נקרא אורח חיים בתרבות שלי. אני מתפלל להומוסקסואלים שהם יאהבו את האמת מקראית וישו. ההומואים צריכים לחזור בתשובה מהחטא שלהם ומאמינים בישו. אלוהים יכול לרפא את הנפש.

אנשים רבים תומכים בנישואי הומואים ולדחות רעיונות מקראיים.הרעיון של גיהינום הוא לא נושא פופולרי אבל זה מקום אמיתי. אנשים רבים אוהבים את הרעיונות שלהם ומאמינים בזה: אלוהים הוא טיפש. אלוהים רצון להיכנס בחיי האדם. אנשים רבים מדברים על חזרה בתשובה. תשובה היא שמשנה את החיים שלך, אנשים צריכים לאהוב את האמת מקראית. אנשים צריכים שינוי בחיים, לא רק לומר תפילה של חזרה בתשובה.

האדמה שלי היא מלאה בחטא. אנחנו צריכים לחזור בתשובה ומאמינים ישו. ישו יגאל את התרבות, אם רצון התרבות ללכת אחרי ישוע.הבעיה הגדולה יותר מנישואי הומו היא זה, אנשים צריכים להבין ולעקוב התנ"ך. מגיעים לנו פסק דין אלוהים, אבל אנחנו צריכים לחזור בתשובה מכל חטאינו.

הכנסייה צריכה לחזור בתשובה מהחטא שלנו ולהראות את חייו של ישו.התרבות כי לא פעל ישו צריך לחזור בתשובה ואחרי ישוע. אלוהים יהיה שופט נהדר ביום הדין, אבל הוא מציע חנינה בישו.



הבשורה על-פי יוחנן 20:30-31

  ישוע חולל עוד ניסים רבים לעיני תלמידיו אך הם לא נכתבו בספר זה. 31 הניסים בספר זה נכתבו כדי שתאמינו כי הוא המשיח בן-האלוהים, וכדי שעל-ידי אמונתכם בו תחיו חיי נצח.

No comments:

Post a Comment