Translate

Thursday, June 27, 2013

הכסף הוא כאן

אנשים אוהבים כסף ולסכן את חייו למען האמת. אני קורא את החדשות ולקרוא על בעיות רבות בעיר שלי.העושר הגון הוא לא לנצח. כל חטא יהיה שופט. נראה שיש אנשים שיכולים לחטוא ויש להם חיים טובים. יש להם הרבה כסף ויש להם חיים טובים.

האמת היא זו.אוצר בלתי חוקי לא יימשך לנצח, כי חטא בעושר. אלוהים ישפוט את החטא ואין שום גמול בעבירה. אם יש לך כסף לא ישר, אדם זקוק לסליחה. אלוהים יכול לסלוח לך על חטאיך. זה דורש את זה, רצון לחייו של אלוהים בלבך.

אם אדם רוצה החיים הקדושים אז אלוהים יגמול להם. יש לי ישו בלבי.רוח הקודש לחיות בחיי. זה נכון שהחיים נוצרי הוא קשה, כי העולם שונא את האמת, אבל יודע את זה. אלוהים יעזור לו חסידיו. נוצרים כמה ימותו למען ישו אבל השמים מחכה להם.

חטא יהרוס את חייו, אך חיי הצדיק ייתן חיים. אלוהים נותן חיים חדשים ושחיים הוא לנצח. אני חי בשביל ישו ואלוהים יגמלו לי. אם אחרי ישוע ולעשות את מה שכתוב בכתבי הקודש. אוצר שלי הוא לנצח.



משלי 10:2

 לֹא־יֹ֭ועִילוּ אֹוצְרֹ֣ות רֶ֑שַׁע וּ֝צְדָקָ֗ה תַּצִּ֥יל מִמָּֽוֶת׃

No comments:

Post a Comment