Translate

Thursday, June 6, 2013

חייו עצובים (שקורה לכולם)

שאני היה אוהב ללומר שחיים זה הוא תמיד מושלם. חיים מלאים של הנאה, אבל חיים מלאים בכאב. Adam חטא כל כך כאב להיכנס לעולם. אנחנו יכולים להודות לי Adam עבור את הפעמים העצובות בחיינו. אלוהים לא רוצה את זה, אבל אדם רוצה למרוד בתנ"ך ולו.

דברים רעים מתרחשים בחיי, אני לא ראוי לאהבתו של אלוהים, אבל הוא אוהב אותי. פעמים רבות אני חווה את הדברים הרעים בגלל החטא שלי, אבל אלוהים סולח לי. אני חזרתי בתשובה מהחטאים שלי ופעל ישו. הוא תמיד מנחם אותי.

לפעמים אנחנו סובלים ואנחנו לא יכולים להסביר את זה. דברים רעים קורים גם כאשר אנחנו עושים טובים. ישו מנחם אותי כשאני סובל. אני סובל כשמתרחש אנשים רודפים אותי או מוות.התנ"ך מנחמת את נשמתי. יש לי בעיות אבל יש לי שמחה. השמחה היא טובה יותר מאשר אושר כי אדם יכול להיות שמח גם אם ההתרחשויות היא רעות.

פוקוס על ישו והוא ייתן לך שמחה.



תהילים 119:50

 זֹ֣את נֶחָמָתִ֣י בְעָנְיִ֑י כִּ֖י אִמְרָתְךָ֣ חִיָּֽתְנִי׃

No comments:

Post a Comment