Translate

Thursday, December 5, 2013

הדור העצלן

אני אדבר על חומץ, עשן ואנשים עצלנים . המילים האלה הן מאוד מעניינות. דוגמאות אלה נותנים המחשה רבה על חיים
אם מישהו מניח על השיניים שלהם חומץ,השיניים יפגעו . אני לא ממליץ על זה אבל זה הוא דוגמא מצוינת
דוגמא מצוינתלאדם עצלן
אם יש עשן, העיניים שלי להתעצבן . אם אני הולךלאש ואז אני בוהה באש. העיניים שלי תכאב
דוגמא מצוינתלאדם עצלן
אם אדם שולחעובד מסיבה. אם האדם הזה הוא עצלן אז הגבר העצלן יהיה לתסכל את האנושות
הוא לא יעשה את העבודה שלו
אנחנו עובדיםבחברה ויש אנשים עצלנים. הם לא עושים עבודה טובה. אנחנו צריכים ללמוד מהאדם העצלן. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו . אנחנו צריכים לא להיות עצלנים
אני אלך עמוק יותרבנפש. אני אדבר עלהחלק הפנימי של האנושות. אנו מזניחים את הנשמה. אנחנו יכולים להבין את האמת, אבל רבים ידחה את האמת
יש אנשיםשדוחים את ישו. אלוהים רוצה מערכת יחסים עם המין האנושי. כאשר אדם דוחה את ישו ואז הם יהיועצל בנפשם . האנושות צריכה לחוות את אלוהים אז האנושות תהיה לעשות מעשים טובים בגללשאהבתו של אלוהים היאבלב שלהם. אבל העולם הזה הוא מלא עצלבנשמה
אני עוקב אחרי ישו , אבל אני יכול להיות עצלן מבחינה רוחנית. אני יכול להזניח את מערכת היחסים שלי עם אלוהים כל כך החיים שלי הוא להתמקד ברצונות שלי. אלוהים רוצה להיות בחיים שלי . הוא רוצה לשמוע את הקול שלי ולאחר מכן פעולות רבות בשירות עבורווהאנושות. אם אני לא להתמקד בו אז החיים שלי שום דבר


אנחנו צריכים לשאול את הקב"הללב חדש. פעמים רבות, אני צריך לחזור בתשובה על חטאים ואני צריך לדבר עם אלוהים אז החיים שלי הוא על הכביש הנכון



משלי 10:26

 כַּחֹ֤מֶץ ׀ לַשִּׁנַּ֗יִם וְכֶעָשָׁ֥ן לָעֵינָ֑יִם כֵּ֥ן הֶ֝עָצֵ֗ל לְשֹׁלְחָֽיו

No comments:

Post a Comment