Translate

Monday, February 3, 2014

התכנית המושלמת

אני צופהבאירוע ספורט ויש ליהמאמןאסטרטגיות משחק. המאמנים יסבירו את האסטרטגיותלשחקנים שלו. המאמנים אוהביםאדםשיקבל הוראות . לפעמיםהשחקנים לא להקשיבלמאמנים. אם אדם הואבקבוצת ספורט ואז האדם צריך להקשיבלמאמן.
אלוהים הואהמאמן הגדול . משה היה משרתו של אלוהים כדי שהוא מקשיב לאלוהים. לאלוהים היהתכנית המושלמת אז הוא הבין ללבו של משה. אלוהים מהימן משה עם אסטרטגיות המשחק שלו על האמנה הראשונה.
אלוהים דיבר אל משה , כך משה הקשיבלרעיונותיו של אלוהים.
זה מביא אתשאלהלדעתי. אם אלוהים מדבר אל לבנו, לבנו מוכןלהוראתו של אלוהים ?
פעמים רבות, אני לא מוכן לאלוהים כי יש לי התכנית מושלמת שלי. אלוהים לא יכול להשתמש בי , אם אני דוחה את התכנית שלוואני עוקב אחרי התכנית שלי.
התחלתי על הכביש עם אלוהים כי ישוע הגשים את האמנה הראשונה כאשר הוא מת על הצלב. אני רצוילב חדשואלוהים החליף את הלב החוטא הישן שלי עם לב קדוש חדש. לב טהורשרוצה לדחות את החטא ובצע את המושגים של אלוהים. אני חווה בחיים חדשים.
אבל יש ליבעיה. אני יכול למנוע את תכניתו של אלוהים בחיים שלי . רוח הקודש יכולה להתקשר אבל הלב שלי יכול להיות עקשן . כאשר זה קורה אני צריך לשאול את אלוהיםללב הבנה.
אם אין ליאדם לב חדשבישו ואז האדם צריך לעבורניתוח לב. לאחר הניתוח הרוחני ואז האדם יהיה בחיים חדשים. אנשים רבים חושביםתפילה היא ישועה אבל האמת היא שזה. הם צריכים להיות פעולהבחיים. הפעולה היאלהוכיח שללב חדש



שמות 24:13-18

 וַיָּ֣קָם מֹשֶׁ֔ה וִיהֹושֻׁ֖עַ מְשָׁרְתֹ֑ו וַיַּ֥עַל מֹשֶׁ֖ה אֶל־הַ֥ר הָאֱלֹהִֽים׃

14 וְאֶל־הַזְּקֵנִ֤ים אָמַר֙ שְׁבוּ־לָ֣נוּ בָזֶ֔ה עַ֥ד אֲשֶׁר־נָשׁ֖וּב אֲלֵיכֶ֑ם וְהִנֵּ֨ה אַהֲרֹ֤ן וְחוּר֙ עִמָּכֶ֔ם מִי־בַ֥עַל דְּבָרִ֖ים יִגַּ֥שׁ אֲלֵהֶֽם׃
15 וַיַּ֥עַל מֹשֶׁ֖ה אֶל־הָהָ֑ר וַיְכַ֥ס הֶעָנָ֖ן אֶת־הָהָֽר׃
16 וַיִּשְׁכֹּ֤ן כְּבֹוד־יְהוָה֙ עַל־הַ֣ר סִינַ֔י וַיְכַסֵּ֥הוּ הֶעָנָ֖ן שֵׁ֣שֶׁת יָמִ֑ים וַיִּקְרָ֧א אֶל־מֹשֶׁ֛ה בַּיֹּ֥ום הַשְּׁבִיעִ֖י מִתֹּ֥וךְ הֶעָנָֽן׃
17 וּמַרְאֵה֙ כְּבֹ֣וד יְהוָ֔ה כְּאֵ֥שׁ אֹכֶ֖לֶת בְּרֹ֣אשׁ הָהָ֑ר לְעֵינֵ֖י בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל׃
18 וַיָּבֹ֥א מֹשֶׁ֛ה בְּתֹ֥וךְ הֶעָנָ֖ן וַיַּ֣עַל אֶל־הָהָ֑ר וַיְהִ֤י מֹשֶׁה֙ בָּהָ֔ר אַרְבָּעִ֣ים יֹ֔ום וְאַרְבָּעִ֖ים לָֽיְלָה

No comments:

Post a Comment