Translate

Monday, February 10, 2014

המקום המושלם

אני רוצה את המקום המושלם. המקום המושלם לא היה כאב ולא יהיה סבל. אנשים רבים אינם מאמינים במקום הזה. המקום הזה היה אמיתי על פני כדור הארץ כאשר כדור הארץ החלה , אבל האדם וחווה רצה לאכול מעץ החיים .
העץ של טוב ורע היה באמצעו של גן העדן. העץ של טוב ורע גרם למוות למי שיאכל פריה . הדעת טובה ורע מתייחסת לידע מוסרי או הבחנה מוסרית. אדם וחווה ברשותו גם חיים ויכולת הבחנה מוסרית. ההבחנה הייתה מאלוהים.
הגישה שלהםלפרי עץ החיים מסבירה כי רצונו של אלוהיםוכוונתםהיה חיים. כאשר האדם וחווה אכלו מהעץ , אדם וחווה חיפשומקור להבחנה להבין לנקודה זו. הם רצו להיות עצמאיים מבחינה מוסרית מאלוהים.
יש לנו מוות בעולם הזה. כולם אחד. יש לי האנושותטבע חוטא . מגיעה לי האנושות גיהינום בגלל שאנחנו חטאנו . אנחנו שוכבים , אנחנו גונביםוחטאים רבים אחרים . אלוהים ישפוט את חטאינו , אם אנחנו לא לחזור בתשובה ויש להם חיים חדשים.
אנו זקוקיםללב חדשששונא את החטא. הצלב של ישו הוא המפתחלמערכת היחסים שלנו עם אלוהים. ישו היההקורבן המושלם עבור האנושות. ישו חיחיים מושלמים ולכן הוא יכול להעביר את חטאינולצלב. לאחר מכן הוא נצח את המוות . אנחנו צריכים רוציםהחיים החדשים. האם יש לכם לב חדש בישוע ?



בראשית 2:8-14

 וַיִּטַּ֞ע יְהוָ֧ה אֱלֹהִ֛ים גַּן־בְּעֵ֖דֶן מִקֶּ֑דֶם וַיָּ֣שֶׂם שָׁ֔ם אֶת־הָֽאָדָ֖ם אֲשֶׁ֥ר יָצָֽר׃

וַיַּצְמַ֞ח יְהוָ֤ה אֱלֹהִים֙ מִן־הָ֣אֲדָמָ֔ה כָּל־עֵ֛ץ נֶחְמָ֥ד לְמַרְאֶ֖ה וְטֹ֣וב לְמַאֲכָ֑ל וְעֵ֤ץ הַֽחַיִּים֙ בְּתֹ֣וךְ הַגָּ֔ן וְעֵ֕ץ הַדַּ֖עַת טֹ֥וב וָרָֽע׃
10 וְנָהָר֙ יֹצֵ֣א מֵעֵ֔דֶן לְהַשְׁקֹ֖ות אֶת־הַגָּ֑ן וּמִשָּׁם֙ יִפָּרֵ֔ד וְהָיָ֖ה לְאַרְבָּעָ֥ה רָאשִֽׁים׃
11 שֵׁ֥ם הָֽאֶחָ֖ד פִּישֹׁ֑ון ה֣וּא הַסֹּבֵ֗ב אֵ֚ת כָּל־אֶ֣רֶץ הַֽחֲוִילָ֔ה אֲשֶׁר־שָׁ֖ם הַזָּהָֽב׃
12 וּֽזֲהַ֛ב הָאָ֥רֶץ הַהִ֖וא טֹ֑וב שָׁ֥ם הַבְּדֹ֖לַח וְאֶ֥בֶן הַשֹּֽׁהַם׃
13 וְשֵֽׁם־הַנָּהָ֥ר הַשֵּׁנִ֖י גִּיחֹ֑ון ה֣וּא הַסֹּובֵ֔ב אֵ֖ת כָּל־אֶ֥רֶץ כּֽוּשׁ׃
14 וְשֵׁ֨ם הַנָּהָ֤ר הַשְּׁלִישִׁי֙ חִדֶּ֔קֶל ה֥וּא הַֽהֹלֵ֖ךְ קִדְמַ֣ת אַשּׁ֑וּר וְהַנָּהָ֥ר הָֽרְבִיעִ֖י ה֥וּא פְרָֽת

No comments:

Post a Comment