Translate

Thursday, February 6, 2014

בתי הקברות המאובנים

בתי קברות מאובנים עצומים נמצאים בכל רחבי העולם. לפעמים יש אלפי יצורים מאובנים יחד. איך מקבל אין מאובן משהו? זה אינו מתרחשבתהליך ארוך ואיטי. האורגניזם חייב להיות מכוסה במהירות על ידיהמשקעים כדי לשמור את את אוכלי נבלות וחמצן. זה ידרושאירוע קטסטרופלי לקבור אלפי בעלי חיים . אנו מוצאים בבתי קברים אלה ברחבי העולם.
בתי קברות דינוזאור גדולים התגלו בניו מקסיקו , קנדה , ויומינג , טנזניה , בלגיה , מונגוליהומדבר גובי של מרכז אסיה. יש הרבה קבורה המונית של יצורים אחרים כמו ממותות , אריות, פילים , סוסים ומכרסמים שונים באלסקה. איך כל כך הרבה יצורים כל לקבל קבורוהתאבנו במקום אחד ? זה ידרושאירוע קטסטרופה גדול כדי לקבור את בעלי חיים רבים כל כך. בתי קברות מאובנים אלה נמצאים ברחבי העולם . זה יהיה בקנה אחד עםהתיאור המקראי שלהמבול בראשית.
בראשית המבול היה פסק דין על החטא בעולם. חטא תמיד יביא למוות. ישו דיבר על המבול. העולם הזה לועג לאלוהים. מערכת העולם הזה אוהבת חטא. אלוהים שונא חטא וחייב להעניש את החטא.
אנשים אוהבים את ישו התינוק, אבל אני חייב לומר לך משהו. הוא יביא את פסק הדיןבעולם הזה. אם אדם מסרב לחזור בתשובה ופעל ישו ואז האדם יעמוד בפניזעמו של אלוהים.
העולם יהיה מופתע כשאת זעמו של אלוהים הוא על העולם הזה



הבשורה על-פי מתי 24:35-39

 השמים והארץ יחלפו, אולם דברי יעמוד לנצח.

36 איש אינו יודע את היום והשעה שבה יבוא הסוף; גם המלאכים אינם יודעים. אפילו הבן אינו יודע – רק האב יודע את היום והשעה.
"בני האדם יחיו בשלווה; הם יאכלו וישתו ויתחתנו – ממש כמו בתקופת נוח, לפני שפתאום בא המבול. 39 בני-האדם סרבו להאמין לשמע מה שעמד לקרות, עד שהמבול אכן בא והטביע את כולם. כך יהיה בואי

No comments:

Post a Comment