Translate

Saturday, August 31, 2013

אנשים יכולים להרוויח את זה?

אנשים רוצים להרוויח כסף ודברים. רוב ההורים ללמד את הילדים לעבוד קשה. אני מאמין בזה. אנחנו צריכים לעבוד קשים, אבל אנחנו לא יכולים להרוויח ישועה

הכנסייה ישוע המשיח וקדושי אחרית ימים מאמינה בזה. הישועה באה על ידי עובד. כל האנשים יהיו לבלות את הנצח ברמה מסוימת של גן עדן רב קומות.הרמה תיקבע על פי היקף עבודתו הטוב של כל אדם

התנ"ך מלמד את זה. ישועה היא מתנה חינם המסופקת על ידי החסד (אהבה בלתי ראויה) של אלוהים לכל מי שמאמין ומקבלים את התכנית שלו



אגרת פולוס השליח אל-האפסים 2:8-9

 נושעתם בזכות חסדו וטוב-לבו, על-ידי אמונתכם במשיח. כל זאת אינה שלכם; זוהי מתנתו של אלוהים, ואין היא תלויה בשום מעשה שעשיתם. איננו יכולים להתפאר בישועה זאת, שכן איש מאיתנו לא הרוויח אותה! אלוהים נתן לנו את הישועה הזאת במתנה.

 

 

הבשורה על-פי יוחנן 12:26

 "הרוצה להיות תלמידי צריך ללכת בעקבותי, כי המשרתים אותי חייבים להיות במקום שאני נמצא. אלוהים אבי יכבד את כל אלה שהולכים בעקבותי ומשרתים אותי

 

 

הבשורה על-פי יוחנן 14:1-3

 "אל תתנו מקום לדאגה בלבבכם; האמינו באלוהים והאמינו בי. בבית אבי מעונות רבים, ואני הולך להכין לכם מקום. לולא היה הדבר נכון, לא הייתי מספר לכם זאת. לאחר שהכול יהיה מוכן אחזור ואקח אתכם אלי, כדי שתהיו תמיד במקום שבו אני נמצא

 

 

אגרתו הראשונה של יוחנן השלי 3:1-2

  ראו מה רבה אהבת אלוהים אלינו – הוא אף קרא לנו "בני אלוהים"! ואין זה כינוי בלבד, אלא עובדה. לצערי, אנשים רבים אינם מאמינים באלוהים, ועל כן אינם מבינים כיצד אנו יכולים להיות בניו. אחי היקרים, עכשיו אנחנו בני אלוהים; איננו יודעים עדיין מה נהיה בעתיד, אנחנו רק יודעים שבבוא המשיח נהיה כמוהו, כי נראהו פנים אל פנים

No comments:

Post a Comment