Translate

Saturday, January 11, 2014

אוכלוסיית העולם היא גדולה מדי ?

אני תמיד שומעאת הופעת הבכורה של אוכלוסיית העולםוהפלה של . אנשים רבים מאמינים בעולם הזה הוא גדול מדיואנשים צריכים למות. הם מאמינים שהפלה היא דרך טובה כדי לשלוט באוכלוסייה והם מאמינים שאנשים מבוגרים צריך die.I חושבים שזה מצחיק , כאשרהאדם רוצה להפחית את האוכלוסייה אבל האדם רוצה לחיות.
בתנ"ך ישתשובהלשאלה זו. ההיסטוריה של יצירה מסבירה זאת תשובות. התנ"ך אומר כיהאנשים צריכים לייצר תינוקות . התינוקות הפכו למבוגרים והם צריכים לייצר יותר תינוקות .אלוהים אוהב את בני אדם והוא רוצה להיות בחייו של המין האנושי. פעמים רבות, אנשים לא צריכים אותה המחשבה .
אנשים רוצים הפלה על פי דרישה בעולם הזה. התינוק ישסוג דם שונה מהאמא שלהם. אם אני הורג מישהו עםסוג דם שונה , זה נקרא רצח. אלוהים אוהב את החיים ושונא את המוות. אלוהים שונא רצח.
האנשים צריכים לכבד את החיים ולייצר יותר תינוקות . האנשים צריכים לכבדאנשים מבוגרים. אנשים המבוגרים מביא חוכמהלבני הדור הצעיר. יש מטרהלאדם המבוגרלתינוקות . אנחנו צריכים לקבל את הבנתו של אלוהים.
אנשים למלוך על העולם הזה. אנחנו צריכים להבין את הנקודה הזו. אנחנו צריכים להביןשאלוהים ברא את בעלי החיים ואנחנו צריכים לאהובבעלי החיים. אנחנו צריכים להיות נחמדיםלבעלי החיים. אנחנו לא צריכים להרוג את החיות מסיבות אנוכיות. יש אנשים באפריקה יהרגו אתבעלי החיים בצורה רעה. זה רע ואנחנו צריכים לשנוא את הנוהג הזה.
אלוהים אוהב את העולם. יש לנו חטאבלב. חטא אחד מוביל לגיהינום. הצלב של ישו להביא חיים . ישו הואהקורבן המושלם עבור חטאינו. אנחנו יכולים להיות נסלחים , אם אנו רוציםלב החדש. הלב הישן אוהב את החטא , אבלהלב החדש יהיה רצוןהחיים טהוריםבישו. אנחנו צריכים לשאול את ישולנסלח , אם זה נכון אז שנהיה לנוחיים חדשים.



בראשית 1:28

  וַיְבָ֣רֶךְ אֹתָם֮ אֱלֹהִים֒ וַיֹּ֨אמֶר לָהֶ֜ם אֱלֹהִ֗ים פְּר֥וּ וּרְב֛וּ וּמִלְא֥וּ אֶת־הָאָ֖רֶץ וְכִבְשֻׁ֑הָ וּרְד֞וּ בִּדְגַ֤ת הַיָּם֙ וּבְעֹ֣וף הַשָּׁמַ֔יִם וּבְכָל־חַיָּ֖ה הָֽרֹמֶ֥שֶׂת עַל־הָאָֽרֶץ

 

הבשורה על-פי יוחנן 3:16

 כי אלוהים אהב כל כך את העולם עד שהקריב את בנו היחיד, כדי שכל המאמין בו לא יאבד כי אם יחיה לנצח

 

No comments:

Post a Comment