Translate

Friday, January 17, 2014

סיבת מוות פיזי

האם ניתן לשלב את התנ"ךואבולוציה? האם אלוהים משתמש בתורת אבולוציהבתהליך היצירה שלו ?
אנשים רבים מאמיניםבאבולוציה מאקרו. אנשים אלה מאמינים בזה . תהליך הגסיסה הוא תהליך טבעי . הם מאמינים מוות כבר מתרחש במשך שלוש מיליארדים שנים. הוא הופיע לראשונה כאשרהתא הראשון שקרהבמרק הבראשיתי .
התנ"ך מסביר את ההפך מאבולוצית מאקרו. התנ"ך מסביר כי מוות הוא לא תהליך טבעי . מוות לא היה חלק מיצירה , זה התרחש כאשר האנושות חטאו


אגרת פולוס השליח אל-הרומיים 5:12

 כאשר האדם הראשון הפר את הציווי של ה', פגע חטאו בכל המין האנושי – חטאו זרע מוות בכל העולם ובני-האדם מתו, כי כולם חטאו

 

 

אגרת פולוס הראשונה אל-הקורי 15:21

 כשם שהמוות בא לעולם בעקבות חטאו של אדם אחד – האדם הראשון – כך באה גם תחיית המתים לעולם על-ידי אדם אחד – המשיח

 

 אלוהים אמר שהיצירה הייתה טובהבספר בראשית. אלוהים הכריז בריאתו היא טובה ביותר. שש פעמים לפני זה , אלוהים שפט את העבודה שלו להיות טוב. עכשיו אחרי שסיימתי את הכל, הוא הכריז שזה יהיה טוב מאוד . אם נקבל את הרעיון שכדור הארץ היא בן מיליארדים , אז אנחנו מציעים שהבריאה של אלוהים היא לא מושלמת . אם אנחנו רוצים להאמין שכדור הארץ היא בן מיליארדים שנים , אנחנו צריכים לשאול את השאלה הזאת . מה קורה למי מיליארדים שנים לפני שאלוהים ברא את האדם וחווה ? התשובה תהיה מיליארדים שנים של מוות, ריקבון והרס. זה מהשהגילים גיאולוגיים ארוכים עםמיליארדי מאובנים יחשפו . המאובנים הםשיא של אורגניזמים מתים. זה היה מלמד שאלוהים משתמש במוות, ריקבון והרסוהוא קרא לו טובבמיליארדים שנים של מוות, ריקבון והרס. אם המוות לא היההתוצאה של חטא , אז אלוהים הוא מחברם של מוות והרס , ולאמהחטא קדמון. התנ"ך מלמד את זה. האנושות חטא ולכן יש חטא בעולם.

 

 

בראשית 1:31

 וַיַּ֤רְא אֱלֹהִים֙ אֶת־כָּל־אֲשֶׁ֣ר עָשָׂ֔ה וְהִנֵּה־טֹ֖וב מְאֹ֑ד וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר יֹ֥ום הַשִּׁשִּֽׁי

No comments:

Post a Comment