Translate

Wednesday, January 29, 2014

עובד טוב

אני מאמין בעבודה טובה, אבל האנושות צריכה להירגע. אם אדם לא להירגע ואז העבודה לא תהיה טובה.

אני עובד קשה, אבל אני זקוק לשינה. אני צריך להירגע. אם יש לי יום אחד ללא עבודה ואז יהיה לי עבודה טובה בששת ימים.

אלוהים נח ביום השביעי. אלוהים לא צריך להירגע, כי הוא אלוהים. הוא רצה לתת לנו עיקרון ברגיעה. אם נעבוד שבעה ימים בשבוע ואז תהיה לנו רעה לבריאות. אנחנו צריכים להירגע על יום אחד בשבוע.

אני צריך להגיד את זה. אנחנו צריכים להירגע בצלב של ישו. יכול להיות לנו שלום באלוהים בצלב.

אנחנו יכולים להביא את הנטל שלנו לישו. ישו שומע את התפילות של המאמינים והוא נותן שקט לחסידיו. אם אתה הולך אחרי ישוע אז אנחנו צריכים לדבר אליו.

אם אדם דוחה את ישו ואז האדם לא יהיה שלום. רק ישוע מביא שלום. אין ספר יכול להביא שלום ללצו של ישו.



בראשית 2:1-3

 וַיְכֻלּ֛וּ הַשָּׁמַ֥יִם וְהָאָ֖רֶץ וְכָל־צְבָאָֽם׃

וַיְכַ֤ל אֱלֹהִים֙ בַּיֹּ֣ום הַשְּׁבִיעִ֔י מְלַאכְתֹּ֖ו אֲשֶׁ֣ר עָשָׂ֑ה וַיִּשְׁבֹּת֙ בַּיֹּ֣ום הַשְּׁבִיעִ֔י מִכָּל־מְלַאכְתֹּ֖ו אֲשֶׁ֥ר עָשָֽׂה׃
וַיְבָ֤רֶךְ אֱלֹהִים֙ אֶת־יֹ֣ום הַשְּׁבִיעִ֔י וַיְקַדֵּ֖שׁ אֹתֹ֑ו כִּ֣י בֹ֤ו שָׁבַת֙ מִכָּל־מְלַאכְתֹּ֔ו אֲשֶׁר־בָּרָ֥א אֱלֹהִ֖ים לַעֲשֹֽׂות

No comments:

Post a Comment