Translate

Friday, January 24, 2014

לא יהיהמבול

האם ניתן לשלב את התנ"ךואבולוציה? האם אלוהים משתמש בתורת אבולוציה כחלק מתהליך היצירה שלו ? אנשים שמאמינים באבולוציה לדחוק את המבול בראשית להיות אומיתוס או שיטפון הם מקומי . אנשים שקבלו גילים ארוכיםלכדור הארץ גם מקבלים את המבול בראשית היה אומיתוס או שיטפון מקומי ולאשיטפון ברחבי העולם. אתה צריך לשאול את השאלה הזאת . למה אנחנו לא מאמיניםבמבול רחב ברחבי העולםועדיין מאמינים בגילים הרבה זמן? אדם לגלות את התשובה בתיעוד מאובן .


חסידי האבולוציה להשתמש בתיעוד מאובן כמדד לקביעת הגילים הגיאולוגיים ארוכים. האבולוציה אומרת, "באמצעות מתאם ברחבי העולם הגיאולוגים של המאה תשע עשרה נאספיטור גיאולוגי , שהואסעיף עמודים מורכב המכיל בסדר כרונולוגיהרצף של שכבות ידועות, מצויד יחד על הבסיס של מאובנים שלהם או ראיות אחרות בגיל יחסית.


האבולוציה טוענת את זה. אם הם מצאומאובנים טרילוביט . אנו יודעיםשהמשקעים הוא בן חמש מאה וחמישים מ' שנים בגלל שכאשר אבולוציה מאמינה היצורים האלה חיו , מתוונקברו . אם מצאנומאובן Tyrannosaurs רקס , היינו יודעשהמשקעים הוא בן שבעות מ'שנים. האבולוציה מאמינה שזה משום שהם מאמינים היצורים האלה חיו , מתוונקברו .
הרעיון הואשגילים גיאולוגיים שונים נקבעים על ידיהסוג של מאובנים שנמצא במשקעים . עם זאת, אם לך היהמבול בעולם , כאשר הייתי רוב כל מאובנים אלה נקברו ? התשובה היא , הם היו קבורים באותו הזמן . לכן, לא ניתן להשתמשבמאובנים כמדדלשכבות כדי לקבוע גילים גיאולוגיים שונים משום שהם יהיו פעם אחת ספציפית. משמעות דבר היא שאם היהמבול בעולם ,כדור הארץ הוא לא מיליון או מיליארדים שנים. זה מביאלהבנה זו. אם האדמה היא ישנה ואזהמבול בראשית לא היהמבול בעולם , אלאשיטפון אזורי. כיצד אנו מבינים את מה שנכון ? אנחנו מתחילים עםהתנ"ך.



אגרת פולוס השליח אל-הרומיים 3:4

 חלילה! גם אם כל בני האדם משקרים, אלוהים נאמן ודובר אמת! הרי כתוב בתהילים שדברי אלוהים הם דברי אמת, ומשפטו תמיד משפט צדק.

No comments:

Post a Comment