Translate

Tuesday, January 21, 2014

החוויה הגדולה ביותר

אנשים כמו לבית הקולנוע. יש אנשים שאוהבים לצפות בספורט. הם אומרים שזה היה הניסיון הגדול ביותר. העולם הזה מציע חוויות רבות, אך רבים לא לחוות את הדבר הגדול.

לא הרבה ישמע את קולו של הניסיון הגדול ביותר.

הניסיון עם אלוהים הוא החוויה הגדולה ביותר. הוא הבורא והוא מבין הכל. הוא הקים את כולם ברחמה של האם.החוויה הגדולה ביותר היא כאשר אני מחבק את אלוהים.

משה והמנהיגים שמעו את קולו של אלוהים. התהילה של אלוהים היא גדולה יותר מהמחשבות שלנו. אני מאמין שזה. אם משה והמנהיגים ראו את אלוהים ואז הגוף שלהם לא יכול להתמודד עם התהילה. אבל אלוהים משותף הצצה כבודו.התהילה הייתה נהדרת והם היו מופתעים.

אני מנסה לעקוב אחר אלוהים, אבל יש לי הצצה היחידה של אלוהים בחיים שלי.הצצה מדהימה כל כך כשאני רואה את אלוהים בגן עדן ואז זה יהיה מעבר למדהים



שמות 24:9-11

 וַיַּ֥עַל מֹשֶׁ֖ה וְאַהֲרֹ֑ן נָדָב֙ וַאֲבִיה֔וּא וְשִׁבְעִ֖ים מִזִּקְנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל׃

10 וַיִּרְא֕וּ אֵ֖ת אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל וְתַ֣חַת רַגְלָ֗יו כְּמַעֲשֵׂה֙ לִבְנַ֣ת הַסַּפִּ֔יר וּכְעֶ֥צֶם הַשָּׁמַ֖יִם לָטֹֽהַר׃
11 וְאֶל־אֲצִילֵי֙ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל לֹ֥א שָׁלַ֖ח יָדֹ֑ו וַֽיֶּחֱזוּ֙ אֶת־הָ֣אֱלֹהִ֔ים וַיֹּאכְל֖וּ וַיִּשְׁתּֽוּ

No comments:

Post a Comment