Translate

Friday, November 29, 2013

כולם עושה את זה

אנשים להעתיק והם יעשו מה שאחרים עושים . האנושות היא כמו כבשים , כי הם יעקבו אחרי רעיונותומנהיג. אני יודע שיש מושג ,קונספט הרעיון הרע הוא אמיתי. אני יכול לעקוב אחר רעיון טוב אורעיון רע
אנחנו צריכים לבחון את הלב ואנחנו צריכים לקבל את החוכמה . אלוהים נתן לישראל את הברית הישנה
אלוהים אוהב את ישראלואלוהים אהב את ישראל . ישראל רצתה לבצע את הרעיון של אומות עובדי אלילים . אומות עובדי אלילים הפרקטיקות היו רעות לנשמהוהבריאות


העמים הפגאנים היו אוכלים חיות מתות ברחוב. ישנן מחלות רבותבבעלי חיים אלה. עמים אלה לא ידעו את המדע על תהליך הריקבון . אז ישראל חשבה שזה רעיון טוב
אלוהים יודע הכי טוב, הוא רצה להגן על המדינה שלו
אלוהים הזהיר את היהודים כי הוא היה דואג לבריאות שלהם. גם הוא רצה השתמש בו כהוראה רוחנית. הם צריכים להבין את רעיונותיו של אלוהים , העולם צריך להבין את רעיונותיו של אלוהים
יש חטא והאנושות תעבור את הטבע החוטא . כאשר חטאי מישהו,החטאים נראים טובים
ישראל הייתה שונהמהעמים, שהם צריכים לייצג את אלוהים. תוכניות אלוהים הן הטובות ביותר
ישראל לא מייצגת את אלוהים. החדש הטוב הוא זה. ישוע בא לגאול את ישראל. לעזור לאנשי החוק בברית הישנה , הוא מסביר כיהיהודיםוהאנושות הם חוטאים . ישו יכול לחון את העולם כולו


אני לא יכול לחיות על פי החוק , אבל אלוהים יעזור לי. כאשר יש לי ישו בלב שלי , אז אני מקבל את רוח הקודש . רוח הקודש תדריך אותי, אני אחיהאת החיים טהורים.


היהודיםוהאנושות זקוקותלנשמה חדשה . הנשמה החדשה תהיהבישו. בשר המחלה יהרוס את הנשמה ולכן אנחנו צריכים את הבשר הטהור. הבשר הטהור הוא התנ"ךוישו. החטא היה מגעיל חרקים שהתפשטוהמשחתת . אלוהים יביא את הרעיון ואת התכנית הגדול . ואזאדם יכול לחוות שלווה ושמחה



ויקרא 22:8

 נְבֵלָ֧ה וּטְרֵפָ֛ה לֹ֥א יֹאכַ֖ל לְטָמְאָה־בָ֑הּ אֲנִ֖י יְהוָֽה׃

No comments:

Post a Comment