Translate

Thursday, November 7, 2013

סודו של האיש העשיר

אנחנו חיים בעולם שאוהב את הכסף. אנחנו רוצים להיות כמיליארד דולרים כדי שנקנה את הספר בנושא זה

אנשים יכולים לקבל את הכסף ואני מסביר את סודו של האיש העשיר



היצרן של הכסף הוא אלוהים. אלוהים מחזיק את כל הכסף והאנושות רק לווה את הכסף עד שהם מתים. אני מאמין שאלוהים יכול לתת כסף לאנשים. חסידיו של ישו רבים יש כסף, כי אלוהים נותן מתנות גדולות



אנשים רבים חושבים שהם עניים. אלוהים מעניק למין אנושי. אני לא עשיר אבל יש לי בבית. אני לא עשיר אבל יש לי מזון. אני לא עשיר אבל יש לי כסף בחשבון הבנק שלי



אנחנו צריכים להתמקד באלוהים ואלוהים לאפשר לעבודה בחיינו. אלוהים יודע את הצורך שלנו, כדי שנוכל לבטוח בו. כאשר אלוהים יברך אותנו ואז תהיה לנו מדינה תקינה של מוח. אנו צריכים להגיש לישו. הוא אדון ומושיע. כאשר יש לנו ישו ואז אנחנו יודעים שההכנה של היקום



משלי 10:22

 בִּרְכַּ֣ת יְ֭הוָה הִ֣יא תַעֲשִׁ֑יר וְלֹֽא־יֹוסִ֖ף עֶ֣צֶב עִמָּֽהּ

No comments:

Post a Comment