Translate

Monday, November 18, 2013

חוקי ההגנה

לאלוהים יש דאגה מיוחדת על אנשים שאינם נזקקים. כשאני חושב עלאדם נזקק , אני חושב של זר בארץ חדשה . המחשבה שלי היא כזאת . אדם צריך לעשות אתתהליך ואז הם יכולים היו לאזרחות.
כאשר אדםחוקי לעלות אז אנשים צריכים להיות נחמד. הרבה אנשים רעים רוצים לגנוב מהם עולה . אלוהים רוצה שאנשים מטופלים טובים. אלוהים עשה את החוק על זה בתנ"ך.


אנחנו חיים בעולם שהמוות הוא אמיתי. נשים רבות איבדו את בעליהן. הרגשות הם מטורפיםואנשים רעים ינצלו את הסצנה . אנחנו צריכים להגן על האלמנות . אנחנו צריכים את לבו של אלוהים בעניין זה.


אנחנו חיים בעולם עצוב. זה עצוב כאשר ילדים לא צריכים הורים. אנחנו צריכים לטפל ביתומים.
אלוהים אוהב את הילדיםוהוא הוא המגן של היתומים . כאשר אדם פוגע ביתומים אז אלוהים יהיה כועס. אנחנו צריכים לכבד את היתומים . אני מתפלל שהם מצאו את ההורים גדולים. לאלוהים יש חוק גדול בתנ"ך על הטיפול באלמנות והיתומים.
הם תמיד יהיו אנשים עניים. חברות מסוימות תהיה קלה לקבל הלוואות עם ריבית גבוהה. בדרך זוחברה יכולה לשעבד את העם. אנחנו זקוקים להיות זהירים עם ריבית גבוהה . אלוהים אוהב את העניים .
אנחנו חיים בעולם שרוצה לשעבד את האנשים. לאלוהים יש חוק בתחום זה.
מושאי דאגתו של אלוהיםוטיפול השגחה הוא בכתביו של משה,המשורר , הנביאיםותורתו של ישו. ההפרשה הגדולה ביותר אלוהים היאבצלב של ישו.


אלוהים הוא רחום והוא רואה את חטאינו . חטא אחד מוביל לגיהינום. ישו מת על הצלבוקם מן המתים. אנו יכולים לחזור בתשובהמהחטא שלנוואחרי ישוע . ישו הוא הדרך היחידה לאלוהים אב . הדבר הגדול ביותר הואהצלב ואנחנו צריכים לחזור בתשובה וללכת אחריו . הוא מציעחנינה כדי שלא ילכו לגיהינום

שמות 22:21-27

 כָּל־אַלְמָנָ֥ה וְיָתֹ֖ום לֹ֥א תְעַנּֽוּן׃

22 אִם־עַנֵּ֥ה תְעַנֶּ֖ה אֹתֹ֑ו כִּ֣י אִם־צָעֹ֤ק יִצְעַק֙ אֵלַ֔י שָׁמֹ֥עַ אֶשְׁמַ֖ע צַעֲקָתֹֽו׃
23 וְחָרָ֣ה אַפִּ֔י וְהָרַגְתִּ֥י אֶתְכֶ֖ם בֶּחָ֑רֶב וְהָי֤וּ נְשֵׁיכֶם֙ אַלְמָנֹ֔ות וּבְנֵיכֶ֖ם יְתֹמִֽים׃
24 אִם־כֶּ֣סֶף ׀ תַּלְוֶ֣ה אֶת־עַמִּ֗י אֶת־הֶֽעָנִי֙ עִמָּ֔ךְ לֹא־תִהְיֶ֥ה לֹ֖ו כְּנֹשֶׁ֑ה לֹֽא־תְשִׂימ֥וּן עָלָ֖יו נֶֽשֶׁךְ׃
25 אִם־חָבֹ֥ל תַּחְבֹּ֖ל שַׂלְמַ֣ת רֵעֶ֑ךָ עַד־בֹּ֥א הַשֶּׁ֖מֶשׁ תְּשִׁיבֶ֥נּוּ לֹֽו׃
26 כִּ֣י הִ֤וא לְבַדָּ֔הּ הִ֥וא שִׂמְלָתֹ֖ו לְעֹרֹ֑ו בַּמֶּ֣ה יִשְׁכָּ֔ב וְהָיָה֙ כִּֽי־יִצְעַ֣ק אֵלַ֔י וְשָׁמַעְתִּ֖י כִּֽי־חַנּ֥וּן אָֽנִי׃
27 אֱלֹהִ֖ים לֹ֣א תְקַלֵּ֑ל וְנָשִׂ֥יא בְעַמְּךָ֖ לֹ֥א תָאֹֽר

No comments:

Post a Comment