Translate

Wednesday, November 19, 2014

נולד ומעולם לא נתקל במוות

לכל אחד יש יום לידה ולא יהיה יום שבו הם ימותו. זו מתרחשת משום שחטא אדם בגרימת המוות בעולם הזה. אני לא אוהב ההיסטוריה, אבל אמת יכולה להביא צער.

לכל ילד יש הורים ויש לו הילד חיים בגלל ההורים.הילד חווה המוות של ההורים. זה גורם לאדם לחשוב, אנחנו צריכים לחפש את משמעות חיים. מוות גורם לך לחשוב על הנושא של גן עדן וגיהינום.

יש עוד ניסיון שגורם לאנשים לחשוב על חיים. חוויה זו היא כאשר יש לי האדם ילד. אנשים מבינים אלוהים הוא אמיתי, כאשר האדם רואה את הילד שלהם.

אנשים הם אותם בשנת 2014 ושנת 1595. אנשים רבים כמו חנוך. אנשים רבים מחפשים את אלוהים לאחר שילדים.

יש הרבה אנשים שמקבלים את ישוע, אז נאמנים לסוף. אני אוהב את ההיסטוריה של חנוך. אני רוצה להיות חסיד נאמן של ישו.

יש שני אנשים שמעולם לא חוו מוות.האנשים חנוך ואליהו. אני חווה מוות, אבל לא יהיה לי מוות רוחני.הצלב של ישו להביא חנינה לחיים שלי. אני מאמין בו ואני הולך לגן עדן. מאמין בישו ואחריו


בראשית 5:18-24

  וַֽיְחִי־יֶ֕רֶד שְׁתַּ֧יִם וְשִׁשִּׁ֛ים שָׁנָ֖ה וּמְאַ֣ת שָׁנָ֑ה וַיֹּ֖ולֶד אֶת־חֲנֹֽוךְ׃

19 וַֽיְחִי־יֶ֗רֶד אַֽחֲרֵי֙ הֹולִידֹ֣ו אֶת־חֲנֹ֔וךְ שְׁמֹנֶ֥ה מֵאֹ֖ות שָׁנָ֑ה וַיֹּ֥ולֶד בָּנִ֖ים וּבָנֹֽות׃
20 וַיִּֽהְיוּ֙ כָּל־יְמֵי־יֶ֔רֶד שְׁתַּ֤יִם וְשִׁשִּׁים֙ שָׁנָ֔ה וּתְשַׁ֥ע מֵאֹ֖ות שָׁנָ֑ה וַיָּמֹֽת׃
21 וַֽיְחִ֣י חֲנֹ֔וךְ חָמֵ֥שׁ וְשִׁשִּׁ֖ים שָׁנָ֑ה וַיֹּ֖ולֶד אֶת־מְתוּשָֽׁלַח׃
22 וַיִּתְהַלֵּ֨ךְ חֲנֹ֜וךְ אֶת־הָֽאֱלֹהִ֗ים אַֽחֲרֵי֙ הֹולִידֹ֣ו אֶת־מְתוּשֶׁ֔לַח שְׁלֹ֥שׁ מֵאֹ֖ות שָׁנָ֑ה וַיֹּ֥ולֶד בָּנִ֖ים וּבָנֹֽות׃
23 וַיְהִ֖י כָּל־יְמֵ֣י חֲנֹ֑וךְ חָמֵ֤שׁ וְשִׁשִּׁים֙ שָׁנָ֔ה וּשְׁלֹ֥שׁ מֵאֹ֖ות שָׁנָֽה׃
24 וַיִּתְהַלֵּ֥ךְ חֲנֹ֖וךְ אֶת־הָֽאֱלֹהִ֑ים וְאֵינֶ֕נּוּ כִּֽי־לָקַ֥ח אֹתֹ֖ו אֱלֹהִֽים

No comments:

Post a Comment