Translate

Friday, November 28, 2014

מאובנים ביניים

בהתבסס על אבולוציה הדארוויניסטית, לא אמור להיות מיליונים מאובנים ביניים. כאשר אנו בוחנים את ספרי הלימוד, יש מוגבלים ניתנות דוגמאות הציעו מאובנים ביניים.והדוגמות בעיקר נמשכות על ידי האמנים.

למה אנחנו לא רואים את הרשימה עשירה של מעברים בספרי הלימוד?התשובה היא שאין מאובנים ביניים. רוב ספרי לימוד הביולוגיה להשתמש בסדרת הסוס כעדות למינים מתפתחים. יש ספרי סוסים מהקטנים ועד הגדול ביותר ברצף.הבעיה עם הרצף הזה היא שהם לא נמצאו בצו זה. הם כבר מצאו נקברו באותה השכבה של שכבות המציינת שהם חיו באותו.הקשיים של סדרת הסוס הוא זה.



1) סדרה שלמה של מאובנים סוס לא נמצאה בכל מקום בעולם מסודר בשכבות הסלע במטרה האבולוציונית הנכונה מלמטה למעלה.הרצף תלוי בסידור צד מאובנים עולם הישן ועולם החדש על ידי צד, ויש מחלוקת רבה לגבי מה כדי שהם צריכים לשים ב.

2) Eohippus, כביכול הסוס הראשון, לא נראה כמו אחד ולא סווג כסודי. זה מעניין, השפן של היום, הן במבנה השלד שלה ואת דרך החיים שהוא אמור חי. מאובנים Eohippus כבר נמצאו בשכבות פני השטח עם שני סוסים מודרניים, nevadensis Equus וEquus occidentalis.

3) המוזיאון מקדם וסולמות האבולוציונית ספר הלימוד להמחיש מבחר חלקי ונוח רק סוסים שוחזרו.המגמה דומה שהייתה לסוסים גדולים יותר, למעשה שלושה מאובנים הראשונים אמורים סוס (Eohippus, אורוהיפוס וEpihisppus) לרדת בגודל.הטווח בגודל של סוסים חיים היום, ממיניאטורות האמריקנית הזעירה לסוסים הפלך הגדולים של צפון בריטניה, הוא אותו כפי שנמצא בשיא מאובנים.



4) הרצף מבעלי החיים בוהן אחד לאצבעות רבות הוא באותה מידה לא יציב, עם סתירות רבות ורגרסיות לצו תיאורטי האידיאלי.

5) אם יש לך את כל המאובנים, נראה שיש התקדמות גדולה בגודל של הסוסים מסוג אחד למשנהו מבלי דוגמא מעבר

No comments:

Post a Comment