Translate

Wednesday, September 10, 2014

החיים שלך מסביר את האמת

אני חסיד של ישוע ואנשים לפעמים אחרים טוענים שאחרי ישוע. אם יש לי אדם ישו בלבם ואז הם זקוקים לחיים חדשים. חייהם לא צריכים להיות חוטאים אבל רצון לחיות חיים טהורים.

אם אדם באמת ובתמים כדלקמן ישו אז החיים שלהם יהיו טוהר. אבל אני תוהה מתי אדם אין לי טוהר לישו.

אם אין לי אדם הפרי של רוח הקודש אז גם האדם הוא סורר. אם אתה חסיד סורר של ישו אז אתה צריך לחזור בתשובה. אלוהים ישפוט אתכם על החטאים שלך. אתה יכול ללכת לגן עדן, אבל אתה תאבד את התגמולים.

יש סיכוי שאדם אינו חסיד אמיתי של ישו. אתה צריך לשאול את ה ', אם יש לך קיבל את תשווע בלב שלך. יש לה 'לבחון את הלב שלך.

אם יש לך פרי טוב לישו אז אתה צריך לשמור על הגשת ישו. חיים הוא בלב שלך, כי ישו חי בלב שלך.

אם אדם אוהב את ישו ואז הם אומרים לאנשים על ישו.האדם שמכבד את ישו לספר לאנשים על הסרטן הרוחני.הסרטן הרוחני נקרא חטא וישו הוא התרופה לחטא. איזה סוג של אדם אתה?



משלי 11:30

 פְּֽרִי־צַ֭דִּיק עֵ֣ץ חַיִּ֑ים וְלֹקֵ֖חַ נְפָשֹׂ֣ות חָכָֽם

No comments:

Post a Comment