Translate

Tuesday, September 16, 2014

החטאים יגרמו לך לפגוע בי

כולנו חטאתי וכל מי שחטאים יפגעו. אלוהים לא יכול להצדיק את החטא בחיינו ולכן יש לנו את צלבו של ישו.אדם שמקבל את ישו יקבל סליחה אבל אלוהים יעניש את ילדיו. ייתכן שיש לך מערכת יחסים עם ישו אבל יהיה תיקון שהמאמין חי.

פעמים רבות, אלוהים תיקנו אותי וזה לא נחמד, אבל אני צריך את זה. אלוהים רוצה את הטוב ביותר עבור נוצרים. אנחנו צריכים לחיות חיים טהורים. בזמן האחרון יש לי חטאתי באזורים מסוימים ואלוהים הוא תיקן אותי. העיניים והלב שלי צריך להיות קדוש.

אם אני עוקב אחרי ישו אז מי שדוחה את ישוע יעמוד בפני טוהר של אלוהים. הוא חייב להעניש את החטא. אם אדם מסרב ישו אז הם ימותו בחטאים שם בלי סליחה. השמים הוא מושלמים ולכן אנחנו צריכים את סליחה ללכת לגן עדן. אלוהים הוא פשוט וטהור.

אם אתה נוצרי, לא אוהב את החטא ואוהב את דרכיו של האל. אם אתה לא רוצה את ישו, לדעת שאתה לא ללכת שמים בשל החטאים שלך



משלי 11:31

 הֵ֣ן צַ֭דִּיק בָּאָ֣רֶץ יְשֻׁלָּ֑ם אַ֝֗ף כִּֽי־רָשָׁ֥ע וְחֹוטֵֽא

No comments:

Post a Comment