Translate

Tuesday, October 1, 2013

עובר יום רע

לכל אחד יש יום רע. זה גורם לך להרגיש רע. כאשר יש לי יום רע, אני חושב שעל גן עדן

אני הולך לגן עדן. לא מגיע לי גן עדן אבל גיהינום. חטאתי כל כך לא מגיע לי גן עדן

אבל ישו מת בשביל החטאים שלי. אני עוקב אחרי ישו ולדחות את החטא שלי

אחרי יום רע, אני מודה לישו הולך לגן עדן. המקרא מדבר על גן העדן. זה יהיה מושלם

אלוהים ירפא את כל אנשים ואת העם



התגלות 22:1-5

 לאחר מכן הוא הראה לי נהר מים חיים, זכים כבדולח, יוצא מכיסא האלוהים והשה וזורם אל הרחוב המרכזי. על כל אחת משתי גדות הנהר היה נטוע עץ-חיים שנושא שנים-עשר סוגי פירות, בכל חודש פרי אחר, ועלי העץ משמשים כתרופה לעמים השונים.

בעיר הקודש לא יהיה יותר כל דבר רע וטמא, כי יהיה בה כיסא המלכות של אלוהים והשה, ועבדיו ישרתוהו. עבדיו יראו את פניו, ושמו יהיה כתוב על מצחם. לא יהיה יותר לילה, ולא יהיה צורך בנרות או באור השמש, כי ה' אלוהים יאיר להם, והם ימלכו לעולם ועד

No comments:

Post a Comment