Translate

Saturday, December 12, 2015

אי ציות

יצחק ידע את הפקודות של ה '. הלורד רצה יצחק לחיות בגרר. יצחק היה מבורך כי הוא כיבד את ה '.
יצחק האמין באלוהים, אבל האמונה שלו לא הייתה מושלמת. היה לו ספק בנאמנותו של אלוהים.
יצחק ידע שאשתו הייתה יפה. הוא חשש שהוא עומד למות לאשתו.
היה אייזיק את אותה הבעיה כמו אביו אברהם.
אברהם ביצע את אותו החטא כבנו מחויב. יצחק למד את התנהגותו מאביו.
ילדים לעקוב אחרי הפעולות של ההורים.
אם יש לי אדם ילדים אז אדם שצריך כדי לחיות חיים טובים. אז אדם שצריך לעקוב אחריה '.
כאשר אדם יש לה 'בחיים שלהם. האדם יהיה חיים נהדרים, כי אלוהים יכול לשנות את חיים.
אנשים ישמעו את המילים שלי, אבל הם יראו את האמונה שלי. האמונה שלי היא שאינה תלויה במילים שלי, אבל האמונה שלי הייתה תלויה במעשים שלי.
אנשים מעוניינים בהדרכה ממני ואם אני עושה דברים רעים. אז אדם שיש להם חיים רעים, כי אדם שלא לציית לאלוהים.



בראשית 26:7

 וַֽיִּשְׁאֲל֞וּ אַנְשֵׁ֤י הַמָּקוֹם֙ לְאִשְׁתּ֔וֹ וַיֹּ֖אמֶר אֲחֹ֣תִי הִ֑וא כִּ֤י יָרֵא֙ לֵאמֹ֣ר אִשְׁתִּ֔י פֶּן־יַֽהַרְגֻ֜נִי אַנְשֵׁ֤י הַמָּקוֹם֙ עַל־רִבְקָ֔ה כִּֽי־טוֹבַ֥ת מַרְאֶ֖ה הִֽיא

No comments:

Post a Comment