Translate

Wednesday, December 30, 2015

השנה החדשה 2016

אנו נולדים אז אנו מקבלים בגרות. נזכרתי כשהייתי בת חמש שנים. השנה נראית סבלה לנצח. לא היו לי מטרה.
השנה של 2015 היא ההיסטוריה. אני יכול לבדוק את זה שנה ואני נכשלתי בתחומים רבים. השנה 2016 תהיה מטרות רבות.
כתבתי רצונות רבים בלבי כל כך אני אצטרך העשרה בשנת 2016.
לרוב אנשים יש החלטות והם ייכשלו. יש לי תכנית גדולה עבורי והאנושות.
אנחנו צריכים לב הבחנה. אנחנו צריכים לסמוך על האדון ישוע.
אנשים רוצים לקבל תואר מהמכללה בשנת 2016. אז האנשים האלה צריך לתת את הרצונות שלהם לה 'ולאפשר את רוח הקודש כדי להדריך.
כאשר אלוהים הוא בשליטה ואז יש לנו כוח כדי להשיג חיים.
אנחנו צריכים לעקוב אחרי ה '. אם אין לי אדם מערכת יחסים עם ה '. האדם צריך לקרוא את ההוראות אלה.
כולנו חטאנו. אנחנו מופרדים מאלוהים. ישוע הוא אלוהים. הוא הגיע לארץ. הוא חי חיים מושלמים. הוא מת על הצלב וקם מן המתים. הוא היה הקורבן המושלם לתיקון חטאינו.
הוא הגשר לגן עדן.


משלי 16:21

 לַחֲכַם־לֵ֭ב יִקָּרֵ֣א נָב֑וֹן וּמֶ֥תֶק שְׂ֝פָתַ֗יִם יֹסִ֥יף לֶֽקַח

No comments:

Post a Comment