Translate

Wednesday, October 28, 2015

שני הטבע

הייתה אשתו של יצחק שני ילדים ברחמה. שני תינוקות לחימה ברחם.
אחד מהתינוקות יהיה הבא 'ואחד מהתינוקות ידחו את אלוהים.
יעקב יהיה רצון ה 'ואחיו ידחה את אלוהים.
כשהייתי צעיר, אני מבין שאני היה בשליטת הטבע החוטא. חטאתי בגלל הטבע החוטא בשליטתי.
אז רוח הקודש הורשעה הרצונות שלי. אנחנו חזרו בתשובה מהחטאים שלי וקיבלנו את ישו. ואז אני עובר בירושה טבע חדש. אלוהים נתן לי רוח הקודש בנשמה שלי.
כאשר יש לי את רוח הקודש אז אני יכול לכבוש את הטבע החוטא.
אדם צריך לחזור בתשובה מחטאיהם ואחרי ישוע.



בראשית 25:22-23

  וַיִּתְרֹֽצֲצ֤וּ הַבָּנִים֙ בְּקִרְבָּ֔הּ וַתֹּ֣אמֶר אִם־כֵּ֔ן לָ֥מָּה זֶּ֖ה אָנֹ֑כִי וַתֵּ֖לֶךְ לִדְרֹ֥שׁ אֶת־יְהוָֽה׃

23 וַיֹּ֨אמֶר יְהוָ֜ה לָ֗הּ שְׁנֵ֤י ׳גֹיִים׳ ״גוֹיִם֙״ בְּבִטְנֵ֔ךְ וּשְׁנֵ֣י לְאֻמִּ֔ים מִמֵּעַ֖יִךְ יִפָּרֵ֑דוּ וּלְאֹם֙ מִלְאֹ֣ם יֶֽאֱמָ֔ץ וְרַ֖ב יַעֲבֹ֥ד צָעִֽיר׃

No comments:

Post a Comment