Translate

Saturday, October 31, 2015

יודע הכל

אני אוהב לקרוא. אני יודע שהאנושות לא לומדת מהעבר. אנשים לא מבינים את אירועי היום.אנשים לא יודעים את העתיד. אבל יש ישות אחת שיודעת הכל.אלוהים יודע את העבר, ההווה והעתיד. אין שום דבר שמפתיע את ה '.רבקה ילדה את תאומים. הילד הראשון נקרא עשיו. משמעות השם היא שעיר.הילד השני נקרא יעקב. שמו של יעקב אומר שהוא מרמה.אלוהים ידע את חייו של יעקב ועשיו.אלוהים הוא מדהים ואני לא יכול להבין את הידע שלו. אבל אני יכול לבטוח באלוהים, כי הוא מעבר לגאון.יעקב ועשיו לא היו מושלמים והם זקוקים למושיע.אלוהים ידע את הבעיה של חטא והמשיח להציל את האנושות. ישוע באים לעולם הזה. הוא חי חיים מושלמים. הוא מת על הצלב והוא כבש את המוות.עלינו לחזור בתשובה מכל חטאינו ואחרי ישוע.המשיח הגיע מהשושלת של יעקב. אלוהים ראה את לבו של יעקב. יעקב היה רמאי אבל אלוהים יהפוך יעקב.יש לי תקווה, כי אלוהים להפוך יעקב. ואלוהים יכול לשנות אותי

 .

בראשית 25:24-26

 וַיִּמְלְא֥וּ יָמֶ֖יהָ לָלֶ֑דֶת וְהִנֵּ֥ה תוֹמִ֖ם בְּבִטְנָֽהּ׃

25 וַיֵּצֵ֤א הָרִאשׁוֹן֙ אַדְמוֹנִ֔י כֻּלּ֖וֹ כְּאַדֶּ֣רֶת שֵׂעָ֑ר וַיִּקְרְא֥וּ שְׁמ֖וֹ עֵשָֽׂו׃
26 וְאַֽחֲרֵי־כֵ֞ן יָצָ֣א אָחִ֗יו וְיָד֤וֹ אֹחֶ֙זֶת֙ בַּעֲקֵ֣ב עֵשָׂ֔ו וַיִּקְרָ֥א שְׁמ֖וֹ יַעֲקֹ֑ב וְיִצְחָ֛ק בֶּן־שִׁשִּׁ֥ים שָׁנָ֖ה בְּלֶ֥דֶת אֹתָֽם

No comments:

Post a Comment