Translate

Saturday, October 17, 2015

עוין כלפי האנושות

ישמעאל היה ילד מאברהם. אברהם פקפק אלוהים אז הוא היה ישמעאל.הקו של המשיח יבוא מיצחק.

ישמעאל לא לכבד את אלוהים של התנ"ך כל כך טבעו החוטא היה בשליטה. הוא היה נשוי ואב לילדים. ילדיו היו עוינות כלפי קרוביו. כאשר אנו עבדים לחטאינו אז אין שלום.

כשאני מסרב ללכת אחרי ישוע אז אני אהיה טיפש. החטאים שלי יחשפו איוולת.

אני צריך ללכת אחרי ישוע. אני צריך לבקש את אלוהים, אני צריך לב חדש.

אם יש לי אדם ישו, שם יהיה לי טבע חדש. אבל אם הם לא להתמקד בלורד, אז האדם שיעשה חטאים רבים.

אם אין לי אדם ישו, אז האדם שהוא עבדים לחטאיהם. האדם שצריך להרוג את הטבע החוטא על הצלב של ישו.



בראשית 25:12-18

  וְאֵ֛לֶּה תֹּלְדֹ֥ת יִשְׁמָעֵ֖אל בֶּן־אַבְרָהָ֑ם אֲשֶׁ֨ר יָלְדָ֜ה הָגָ֧ר הַמִּצְרִ֛ית שִׁפְחַ֥ת שָׂרָ֖ה לְאַבְרָהָֽם׃

13 וְאֵ֗לֶּה שְׁמוֹת֙ בְּנֵ֣י יִשְׁמָעֵ֔אל בִּשְׁמֹתָ֖ם לְתוֹלְדֹתָ֑ם בְּכֹ֤ר יִשְׁמָעֵאל֙ נְבָיֹ֔ת וְקֵדָ֥ר וְאַדְבְּאֵ֖ל וּמִבְשָֽׂם׃
14 וּמִשְׁמָ֥ע וְדוּמָ֖ה וּמַשָּֽׂא׃
15 חֲדַ֣ד וְתֵימָ֔א יְט֥וּר נָפִ֖ישׁ וָקֵֽדְמָה׃
16 אֵ֣לֶּה הֵ֞ם בְּנֵ֤י יִשְׁמָעֵאל֙ וְאֵ֣לֶּה שְׁמֹתָ֔ם בְּחַצְרֵיהֶ֖ם וּבְטִֽירֹתָ֑ם שְׁנֵים־עָשָׂ֥ר נְשִׂיאִ֖ם לְאֻמֹּתָֽם׃
17 וְאֵ֗לֶּה שְׁנֵי֙ חַיֵּ֣י יִשְׁמָעֵ֔אל מְאַ֥ת שָׁנָ֛ה וּשְׁלֹשִׁ֥ים שָׁנָ֖ה וְשֶׁ֣בַע שָׁנִ֑ים וַיִּגְוַ֣ע וַיָּ֔מָת וַיֵּאָ֖סֶף אֶל־עַמָּֽיו׃
18 וַיִּשְׁכְּנ֨וּ מֵֽחֲוִילָ֜ה עַד־שׁ֗וּר אֲשֶׁר֙ עַל־פְּנֵ֣י מִצְרַ֔יִם בֹּאֲכָ֖ה אַשּׁ֑וּרָה עַל־פְּנֵ֥י כָל־אֶחָ֖יו נָפָֽל׃ פ

No comments:

Post a Comment