Translate

Thursday, September 17, 2015

אני האדם הכי חכם

אנחנו צריכים לקרוא את הוראות לפני שאנחנו עושים הפרויקטים שלנו. אנחנו צריכים להבין את התהליך הנכון לכל פעילות. האנושות היא מושג ואין לנו חוכמה.

ההדרכה המתאימה היא מאלוהים. אנחנו בני אדם ואנחנו תמותו. אלוהים הוא אלוהים, והוא היה קיים תמיד.

צריכה להיות לנו יראת ה '. סוג זה של פחד לא צריך להיות פחד לא בריא, אבל פחד אוהב.

לאנשים יש הורים טובים. לא צריך יש להם פחד לא בריא של ההורה כי הורים אוהבים את ילדיהם. אבל פחד אוהב שאם הילדים לא בסדר אז ההורים יענישו אותם.העונש אינו מבוסס על כעס אבל הרצון לחיים טובים יותר.

אנחנו צריכים ענווה לקבל את הדרכים של ה '. יש לי אגו גדול כל כך שאני צריך לשאול את הקב"ה לעזרה. אם האגו שלי הוא גדול אז אני לא אקשיב לה '. אז אני חייב להכחיש את עצמי ואת אלוהים



משלי 15:33


 יִרְאַ֣ת יְ֭הוָה מוּסַ֣ר חָכְמָ֑ה וְלִפְנֵ֖י כָב֣וֹד עֲנָוָֽה

No comments:

Post a Comment