Translate

Thursday, September 10, 2015

אנחנו יכולים לעשות את טעות

אני רוצה להיות מושלם, אבל אני לא. אין אחד שהוא מושלם ולכן אנחנו צריכים לשמוע תיקונים.

כאשר אנו נתקלים בשגיאות שלנו, אנחנו רוצים להילחם בנושא.

אני לא למדתי את הלקח הזה, אבל אני רוצה שינוי בלבי.

אנחנו יכולים להיות חכמים או טפשים.בחירת רצון העולם להיות טפשה. המערכת של העולם שונאת את האמת של התנ"ך.התרבות תמיד מבצעת את אותן טעויות.

עלינו להבין שאנו חוטאים. כאשר אדם אין לי ישו אז הטבע החוטא ישלוט אדם ש.התרופה היחידה היא חזרה בתשובה. האדם שצריך לשנוא את חטאיהם ולחזור בתשובה מחטאיהם.

אז הפעולה הבאה הבאה ישו.

כאשר אדם יש לי ישו אז רוח הקודש תחיה בלבו של אותו האדם.כשרוח הקודש היא בחייו של אדם ואז שהאדם שיהיה אדם חדש



משלי 15:31


 אֹ֗זֶן שֹׁ֖מַעַת תּוֹכַ֣חַת חַיִּ֑ים בְּקֶ֖רֶב חֲכָמִ֣ים תָּלִֽין

No comments:

Post a Comment