Translate

Friday, June 19, 2015

האישה היפה

אני מאמין שכל גבר רוצה אישה יפה. כאשר האדם מקבל אישה יפה אז שהאישה האיש שיש מערכת יחסים עם אישה ש.

אברהם אישה יפה. הוא חשש שחייו היו בסכנת הכחדה. הוא האמין שחייו בסכנת הכחדה בגלל גבר היה לרצוח אותו.

אברהם אמר לאשתו לשקר. זה לא היה בסדר.

אברהם היה צריך לבטוח באלוהים. כאשר אנו בוטחים בחוכמתו של אדם אז ייכשל.

אברהם נכשל כי הוא מהימן בעצמו.

אני לא הצלחתי, כי אני לא סומך על ה '. אני בטחתי בעצמי אז אני לא.

ה 'להגן על אנשיו ולכן אנחנו צריכים להסתמך על ה'.

אנחנו צריכים להגיש לה '. אנחנו צריכים לחזור בתשובת מחטאינו ואחרי ישוע.

ישוע הוא אלוהים, והוא מת על הצלב. הוא כבש את המוות כדי שנוכל ללכת לגן עדן



בראשית 20:1-2


  וַיִּסַּ֨ע מִשָּׁ֤ם אַבְרָהָם֙ אַ֣רְצָה הַנֶּ֔גֶב וַיֵּ֥שֶׁב בֵּין־קָדֵ֖שׁ וּבֵ֣ין שׁ֑וּר וַיָּ֖גָר בִּגְרָֽר׃
וַיֹּ֧אמֶר אַבְרָהָ֛ם אֶל־שָׂרָ֥ה אִשְׁתּ֖וֹ אֲחֹ֣תִי הִ֑וא וַיִּשְׁלַ֗ח אֲבִימֶ֙לֶךְ֙ מֶ֣לֶךְ גְּרָ֔ר וַיִּקַּ֖ח אֶת־שָׂרָֽה

No comments:

Post a Comment