Translate

Friday, February 27, 2015

מלא שקרים

אנשי עדים בחיים האלה. יש לנו ניסיון ואנחנו להסביר דברים לאנשים אחרים.

יהיו נושאים בחיים האלה.אדם יכול לשקר או להיות אמיתי.

אם אדם הוא כנה, האדם שאומר את האמת. אני מאמין יושר הוא טוב.

אני צריך להיות כנה, כי אני חסיד של ישוע. אנשים בוחנים את חיי.

יש חסידים רבים של ישו שלחיים לא ישר. המילים והמעשים שלהם מלאים בשקרים.

אני מאמין שכל מאמין יכול להיות צבוע ולכן אנחנו צריכים לבחון את חיינו.

אלוהים ייתן לי פרסים לחסידיו.החסיד נאמן יקבל פרסים גדולים. אז אם אדם כדלקמן ישו אז החסיד צריך לכבד את ישו.

אם אדם לא הולך אחרי ישוע, אז אותו האדם יכול לעקוב אחר ישו. כולם חוטא. אבל ישו מת על הצלב כדי שנוכל ללכת לגן עדן. אם נחזור בתשובה אז אנחנו יכולים ללכת לגן עדן ויש להם מטרה בחיים האלה



משלי 14:5


 עֵ֣ד אֱ֭מוּנִים לֹ֣א יְכַזֵּ֑ב וְיָפִ֥יחַ כְּ֝זָבִ֗ים עֵ֣ד שָֽׁקֶר

No comments:

Post a Comment