Translate

Saturday, February 21, 2015

הפעולות בחיי אדם

אדם יכול לבחון את חיי אדם אחרים ולהבין מה חשוב לחייו של אותו האדם.
יש הרבה אנשים שרוצים להיות עשיר. הם נוטשים את המשפחות, החברים והאלוהים שלהם.
אני יכול להבין שדרכיהם רעות והאדם שידחה את אלוהים בלבם.
יש רגעים שבי אני מחפש אחרי דברים טיפשיים ולשכוח ישו.
אם הלב שלי על ישו ממוקד, אז הדרכים שלי הן נעימות לאדון. אני לא יכול לעשות את זה בחוכמה שלי, אבל כשאני מגיש לה '.
ישנן שאלות רבות איך אדם להגיש לה '.
יש לי האנושות טבע חוטא. אם אדם לא קיבל את ישו ואז שליטת הטבע החוטאת שאדם.
החוטא יילכד על ידי חטאם ודרכיהם יהיו רעות.
אם אדם מתחיל לשנוא את חטאיהם ואז הם צריכים לחזור בתשובה מחטאיהם. ישו חי חיים מושלמים ומת על הצלב עבור החטאים של בני אדם. הוא היה הקורבן המושלם על חטאינו. הוא קם מן המתים.
אם יש לי אדם אמונה שישוע לא יסלח על חטאיהם ואז אדם שיש לו לב חדש.
רוח הקודש מתקשרת עם כולם. הנוצרי יקשיב לרוח הקודש.
יש לי אזהרה לכולם. נוצרי יכול להיות רוח הקודש בנשמה שלהם, אבל יהיו פעמים כאשר שנוצרי יכול להיות עקשנית.
אם אדם שקורא את זה והוא מחסידיו של ישו. ואז אתה צריך להתמקד באלוהים



משלי 14:2

 הֹולֵ֣ךְ בְּ֭יָשְׁרֹו יְרֵ֣א יְהוָ֑ה וּנְלֹ֖וז דְּרָכָ֣יו בֹּוזֵֽהוּ

No comments:

Post a Comment