Translate

Friday, January 30, 2015

הנושא הקשה

אני מאמין שינויים בחיים הוא קשה. יש לנו דפוס והמסורת היא הנוחות שלנו.לא ידוע בחיים יכול להפחיד את אדם. אני לא אוהב שינויים.

זה דורש אמונה כדי לבצע שינויים. אנחנו צריכים להאמין שהשינוי הוא לטובה. אני לא רוצה לחשוב העבר היה טוב יותר מהעתיד.

רצון אלוהים שאנחנו מכניסים את אמונתנו בו. פעמים רבות, אנחנו לא יכולים להבין את העתיד ולכן יש צורך באמונה.

האם אנו מאמינים שאלוהים יודע את התכנית הטובה ביותר? שלנו, אם אנחנו עושים את מה שרצונו של אלוהים אז סומכים עליו. אם אנחנו מסרבים רצונו של אלוהים אז אנחנו לא עושים לא אותו.

אברם האמין באלוהים, מעשיו מלמדים אמונה. הוא שינה את מיקומו של משפחתו מחרן לארץ כנען. אני מאמין שאף אחד לא אוהב שינוי מיקום. אברם אבל אהב את אלוהים והוא ידע שאלוהים יודע הכי טוב.

אנחנו לא יודעים מה הסיבה לכל דבר, אבל ה 'תכנן את הכל מהתחלה ועד הסוף.

לשים את מבטחך באלוהים.

התכנית הטובה ביותר היא זו. אנו חוטאים וראויים לגיהינום. אבל יש אלוהים האב את בנו יחידו. ישוע בא לעולם הזה וחייתי חיים מושלמים, כדי שיוכל להיות הכבש המושלם. הוא מת על הצלב וקם מן המתים. אם נחזור בתשובה מחטאינו ואחרי ישוע, אז אנחנו יכולים ללכת לגן עדן.



בראשית 12:4-5


  וַיֵּ֣לֶךְ אַבְרָ֗ם כַּאֲשֶׁ֨ר דִּבֶּ֤ר אֵלָיו֙ יְהוָ֔ה וַיֵּ֥לֶךְ אִתֹּ֖ו לֹ֑וט וְאַבְרָ֗ם בֶּן־חָמֵ֤שׁ שָׁנִים֙ וְשִׁבְעִ֣ים שָׁנָ֔ה בְּצֵאתֹ֖ו מֵחָרָֽן׃
וַיִּקַּ֣ח אַבְרָם֩ אֶת־שָׂרַ֨י אִשְׁתֹּ֜ו וְאֶת־לֹ֣וט בֶּן־אָחִ֗יו וְאֶת־כָּל־רְכוּשָׁם֙ אֲשֶׁ֣ר רָכָ֔שׁוּ וְאֶת־הַנֶּ֖פֶשׁ אֲשֶׁר־עָשׂ֣וּ בְחָרָ֑ן וַיֵּצְא֗וּ לָלֶ֙כֶת֙ אַ֣רְצָה כְּנַ֔עַן וַיָּבֹ֖אוּ אַ֥רְצָה כְּנָֽעַן

No comments:

Post a Comment