Translate

Monday, December 8, 2014

כוחן של המילים

יש לנו מתח בחיים האלה. נושאים רבים מגיעים אל תוך חיי היומיום ומילות מדוברות.

כאשר בעיות יקרו אז אנחנו מקבלים עצבים.אדם לא יכול לישון או שיש לי שלום. יש לי האנושות נושא זה. גברים ונשים יכולים להיות חרדה. העולם הזה מציע בפתרון גם אם העולם רוצה לעזור.

אם יש לך ילד מחלה רעה אז ההורים יהיו כאב. אנשים יגידו מילות נחמדים, אבל המילים האלה יכולות לרפא את הנפש.

אם יש לי אדם אין עבודה ויש לי תשלומים. אז האדם יהיה לחץ. אנשים יכולים לעזור אבל לאנשים יש את המגבלות שלהם.

אני יכול לחוות זמנים קשים ואנשים יכולים לנסות לעודד אותי.האמת היא שהיא להרגיש טוב, אבל רק אלוהים יכול לעזור לי.

התנ"ך נותן תקווה. אנשים לא יכולים להבטיח את העתיד אבל אלוהים יכול להבטיח את העתיד. אם אנו קוראים את התנ"ך וליישם את התורה אז תהיה לנו תקווה. תהיה לנו תקווה בבעיה הנישואין, אבטלה, בדידות, ולחץ בעבודה.

כאשר אדם מבין את אלוהים ואת התנ"ך אז הנשמה יכולה לרפא. כאשר הנשמה לקבל ריפוי, אז יהיה חיוך. האדם שיכול להבין שהעתיד הוא בהיר. אנחנו צריכים להגיש את הרצונות שלנו לה '. חיים מביא דברים קשים, אבל אלוהים רוצה ללמד אותך שהוא נאמן



משלי 12:25

 דְּאָגָ֣ה בְלֶב־אִ֣ישׁ יַשְׁחֶ֑נָּה וְדָבָ֖ר טֹ֣וב יְשַׂמְּחֶֽנָּה

No comments:

Post a Comment