Translate

Monday, October 20, 2014

העבודה של האדם העצלן

אני אוהב את הרעיון של לא לעבוד קשה ומרוויח את המטרות שלי. אני לא אוהב לעבוד אבל אנחנו לא יכולים להימנע מעבודה.

אם אדם רוצה נישואים טובים אז זה דורש מטרה.הנישואין טובים לא קורים כאשר אנשים הם עצלנים.

אנחנו צריכים מטרה בחיים זה אז אנחנו צריכים לעשות את תכנית. אנחנו צריכים להיות חרוצים עם תכנית ש. זהו החלק הקשה ביותר בחיים. אבל בלי בדיקה שום דבר לא מתרחש.

האנושות היא חלשה. אנחנו מאוד מוגבלים אבל אני אגיד לך את הסוד.הסוד הוא אלוהים. אנחנו צריכים להגיש את חיינו לרוח הקודש, אז תהיה לנו את הכוח כדי להשלים את המשימה. המשימות שלנו צריכים להציג את אהבתנו לישו.

אם אדם לא רוצה את ישו אז אין להם התכנית המוצקה. הם צריכים לחזור בתשובה מחטאיהם ואחרי ישוע. כאשר האדם שעוקב אחר ישו ואז הם יכולים להגשים את תכליתו של אלוהים.

יש לי חדשות עצובות. מאמינים רבים בישוע אין לי תכנית או רצון לאלוהים.המאמינים לא יעשו הרבה בחייהם.האדם צריך להיות ניתוח רוחני בלבם. אז יכול לעבוד ליהוה. אם תדחה את התנ"ך, את החיים שלך הוא לחינם. אתה צריך להגיש את החיים שלך לאלוהים. אנחנו צריכים לקבל את צלבו של ישו בחיינו. אתה יכול להיות נסלח ולחיות למען ישו.



משלי 12:11

 עֹבֵ֣ד אַ֭דְמָתֹו יִֽשְׂבַּֽע־לָ֑חֶם וּמְרַדֵּ֖ף רֵיקִ֣ים חֲסַר־לֵֽב

No comments:

Post a Comment