Translate

Monday, October 13, 2014

להיות צנוע

אנחנו אוהבים להתרברב על חיינו. אנשים אוהבים להתרברב בתים, מכוניות וכל מיני דברים אחרים בחיים. לעתים קרובות אנשים לשקר על חיים כדי לקבל מוניטין טוב יותר. זו עובדה עצובה על חיים.

אם יש לך מתנה או כסף אז אתה צריך להיות צנוע על מה שאתה ברכוש או כשרונות. אנשים לא אוהבים אנשים שיש להם אגו גדול.

אני מבקש מאלוהים שיעזור לי להיות צנוע בחיים האלה. אלוהים נותן לך את הכשרון ולכן הוא צריך לקבל את התהילה ולא את האדם.

אנשים רבים אין להם אלא הם מדברים על הבית.האמת היא שהאדם לא צריך בית. יש לי עצה עבור אדם זה. אם אין לך שום דבר אז להודות שאתה לא שום דבר. זה מדהים שעדיין יש לי מבוגרים נפש ילדותית. ילדי פעמים רבים יגידו לי שקרים כל כך יש להם יותר חברים.

הלקח הוא זה.האדם צריך להיות צנוע וכנה על חיים. אלוהים ייתן לך מה שאתה צריך ולכן אנחנו צריכים לשבח את ה 'לכל דבר



משלי 12:9

 טֹ֣וב נִ֭קְלֶה וְעֶ֣בֶד לֹ֑ו מִ֝מְּתַכַּבֵּ֗ד וַחֲסַר־לָֽחֶם

No comments:

Post a Comment