Translate

Friday, April 11, 2014

יש לי סיפור

ישנן שמועות רבות בעולם הזה. אנשים תמיד אוהביםסיפורים החדשים . סיפורי החדשות הרעים עלהאנשים הרעים הםהחדשות האהובות . התקשורת אוהבת תזות סיפורי סוגים .
האדם הממוצע יכול להפיץ שמועות כמותוכניות הטלוויזיה. לכל אחד ישתפקיד , כך שאנשים יעבדו עם אנשים אחרים. הסיפור האחרון ידועבחברות רבות. סיפורים רבים בעבודה הוא לא נכון. אנחנו יכולים להרוג את החברה לעבודה שלנו עם המילים שלנו.
אני שונא להגיד את הבעיה הזאת , אבל כמה כנסיות יכולות להיות שמועות. השמועות יכולות לפגוע באנשיםוהאנשים צריכים לבצע את רוח הקודשולא את הטבע החוטא. אם הדיוט שומע בעיה,האדם צריך להשתמש בהבחנה.
אנחנו יכולים להרוס אנשים ,המילים של האנושות יכולות לפגועבנפש האדם. הבעיה של שמועות תהיה קיימת עד שובו של ישו. לאנשים ישטבע חוטאוהטבע החוטא יכתיב העולם הזה.
אנחנו צריכים את עזרתו של ישו בחיינו. הלשון האנושית היא דבר רע. הלשון היא גרועה יותרמהפצצה האטומית .
התרופה של פצצה אטומית זה הצלב של ישו. ישו כבש מוות על חג הפסחא . אם אדם רוצה בחיים חדשיםוחוזר בתשובהמהחטא שלהם , ואז האדם יהיהנשמה חדשה .
הנשמה החדשה תהיה שליטה עצמית עםהלשון. האדם יכול להיות אינטליגנטי בחיים, כיעוונותיו של המין האנושי גורם לאנשים מאוד טיפשים. אלוהים עזר לי עם המילים שלי. רוח הקודש היא לשנות את לבי. האם אתה רוצהלב חדש ? אתה צריך לחזור בתשובה ואחרי ישוע . אם אתה חסיד של ישוע אז אתה צריך את אלוהים כדי לבחון את הלב. אלוהים הואהרופא מצוין



משלי 11:12

 בָּז־לְרֵעֵ֥הוּ חֲסַר־לֵ֑ב וְאִ֖ישׁ תְּבוּנֹ֣ות יַחֲרִֽישׁ

No comments:

Post a Comment