Translate

Saturday, April 19, 2014

הרצח הראשון . מדוע רצח אנשים?

מדינות אירופה להרהר עלהסיבה לרצח. מורים רבים מלמדים כי הכל מבוסס על מצב חברתי. ישהמדינות סטטיקה המנסות להוכיח את האידיאולוגיה שלהם .
רצח מחויבות אנשים כי יש להם את חטא בלב. האנושות יכולה לחיותבמצב חברתי שהוא אדם טובועוד רצח . אם אין לנו את הפתרון הנכון לבעיות אז אין תרופה .
המערכת צריכה הכלא נותנת תרופה זו.
הרציחות הם חוטאיםוהחטא של רצח הוא בלב הליבה שלהרציחות . הרציחות צריכה להתוודות על חטאיהםלישו ולבקשלב חדש. אם מערכת הכלא צריכה לשנות אז ישו נדרש.
אני מאמין בחטא הרצח הואבלבו של המין האנושי. אם יש לךמחשבה של שנאה כלפי אדם אחר , ואז האדםשעשה את החטא של רצח. מגיעים לנועונש המוות. מגיעים לנוהעונש של גיהינום בגלל שאנחנו רצח בלבנו.
אם אדם שונאפוליטיקאי אז יש ליהאדם רצח בלב . חטא זה מגנה את אנשים לגיהינום. האדם צריך סליחה. האדם צריך לחזור בתשובהמהחטא של רצח וללכת לצלב של ישו.
ישו היההקורבן המושלם עבור האנושות. יכול להיות לנו חיי נצחוחיים חדשים.

 
אנשים לרצוח בגלל שאנחנו חוטאים . הרצח צריך לעבור ניתוח לב על ידי הרופא של ישו.

 
יש לי את רוח הקודש בלב שלי והוא מרשיע את לבי. אלוהים הוא עובד על לבי. אלוהים עובד על הלב שלך ?



הבשורה על-פי מתי 5:21-22

 תורת משה אומרת: 'לא תרצח', והרוצח יחויב לדין. 22 אולם אני אומר לכם שאם אדם אף כועס על אחיו, עליו לעמוד לדין. גם מי שיקרא לחברו 'אידיוט!' עליו לעמוד לדין, ואם יקלל את חברו הריהו בסכנת גיהינום!

 

 

בראשית 4:8-10

 וַיֹּ֥אמֶר קַ֖יִן אֶל־הֶ֣בֶל אָחִ֑יו וַֽיְהִי֙ בִּהְיֹותָ֣ם בַּשָּׂדֶ֔ה וַיָּ֥קָם קַ֛יִן אֶל־הֶ֥בֶל אָחִ֖יו וַיַּהַרְגֵֽהוּ׃

וַיֹּ֤אמֶר יְהוָה֙ אֶל־קַ֔יִן אֵ֖י הֶ֣בֶל אָחִ֑יךָ וַיֹּ֙אמֶר֙ לֹ֣א יָדַ֔עְתִּי הֲשֹׁמֵ֥ר אָחִ֖י אָנֹֽכִי׃
10 וַיֹּ֖אמֶר מֶ֣ה עָשִׂ֑יתָ קֹ֚ול דְּמֵ֣י אָחִ֔יךָ צֹעֲקִ֥ים אֵלַ֖י מִן־הָֽאֲדָמָֽה

No comments:

Post a Comment