Translate

Monday, April 14, 2014

אדם עושה את התהליך הנכון

יש לנו משימות בחיי היומיום. אנחנו יכולים לעשות משהו עם תשוקה או שאנחנו יכולים להיות עצלנים.
אם מישהו אין לו תשוקה למשהו , התוצאה תהיה חסרה.
אני עשיתי דברים בלהטועשיתי דברים בלי תשוקה.
קין והבל היו צריכים נתנו את הטוב ביותר לה ' . הם היו זקוקים לכבד את אלוהים עםהקרבה ולכן הם הציעולהקריב. חסידיו של ישו נותן זמן וכסף לאדון כמו קין והבל.
אנחנו צריכים לכבד את ישו בחיינו. נוצרים צריך להתמקד באלוהים.
קין נתן עם הלב שלווהאדון היה מרוצה ממנו . אנחנו צריכים שנהיה לו לב טהור כלפי ישו. היה לי קיןהרצון תקין בלבו. כשאנחנו עושים משהו , זה צריך להיותלישוולא ראה על ידי גברים.
פעמים רבות, אנו עושים דבריםלתפארת שלנו ולא לתפארתו של ישו.
הבל לא נתן עם הרצון הנכון. אני לא יודע מה עשה לא בסדר הבל אבל ההקרבה שלו נעשתה בצורה לא נכונה. אלוהים הביטעון הבל. לפעמים, אנחנו עושים דברים בצורה לא נכונה. אנחנו רוצים את התהילהלאגו שלנוואנו מכחישים את ישו. חטא הגאווה יכול רימה כל מאמיןבישו.
הבל צורךלב נקי. הוא היה זקוקלתשובה מן החטא שלו. כאשר יש לנו חטא בלבנו , אנחנו צריכים להתוודות על חטאינו . הצלב של ישו מעניק חיים . היינו מתו בחטא אבל הצלב של ישו היההקורבן למען האנושות. יכול להיות לנולב נקיבישו על ידי קבלה את צלבו של ישו.
אם יש לי חטא בלב שלי , אני צריך להתוודות על החטא שלי. אם אנחנו אוהבים את החטא אזהחטא יהיה בעיני אלוהים .



בראשית 4:3-7

  וַֽיְהִ֖י מִקֵּ֣ץ יָמִ֑ים וַיָּבֵ֨א קַ֜יִן מִפְּרִ֧י הָֽאֲדָמָ֛ה מִנְחָ֖ה לַֽיהוָֽה׃

וְהֶ֨בֶל הֵבִ֥יא גַם־ה֛וּא מִבְּכֹרֹ֥ות צֹאנֹ֖ו וּמֵֽחֶלְבֵהֶ֑ן וַיִּ֣שַׁע יְהוָ֔ה אֶל־הֶ֖בֶל וְאֶל־מִנְחָתֹֽו׃
וְאֶל־קַ֥יִן וְאֶל־מִנְחָתֹ֖ו לֹ֣א שָׁעָ֑ה וַיִּ֤חַר לְקַ֙יִן֙ מְאֹ֔ד וַֽיִּפְּל֖וּ פָּנָֽיו׃
וַיֹּ֥אמֶר יְהוָ֖ה אֶל־קָ֑יִן לָ֚מָּה חָ֣רָה לָ֔ךְ וְלָ֖מָּה נָפְל֥וּ פָנֶֽיךָ׃
הֲלֹ֤וא אִם־תֵּיטִיב֙ שְׂאֵ֔ת וְאִם֙ לֹ֣א תֵיטִ֔יב לַפֶּ֖תַח חַטָּ֣את רֹבֵ֑ץ וְאֵלֶ֙יךָ֙ תְּשׁ֣וּקָתֹ֔ו וְאַתָּ֖ה תִּמְשָׁל־בֹּֽו

No comments:

Post a Comment