Translate

Thursday, September 26, 2013

להרוויח כסף גדול

המשכורת של חיים זה טוב. אם אדם עושה את זה. אנחנו רוצים משכורת טובה. אני יודע שבוס גדול

השם שלו הוא ישו

אנו נולדים בחטא. אנחנו עבדים לטבע החטא. החטא נראה טוב אבל זה הורס את הנשמה. אנחנו לא רוצים להגיש טוב. אנשים רבים שונאים את האור של ישו בגלל החטא

כולם צריכים להבין את זה. חטא אחד מוביל לגיהינום. חטא מביא מוות. אנו זקוקים לסליחה על חטאינו

אנחנו צריכים לחזור בתשובה ואחרי ישוע בחיינו

כאשר אנו הולכים אחרי ישוע ואז נוכל לקבל את שמים ואת תגמולים בגן העדן. החיים שלי מבוססים על ישו. אני לא שותה אלכוהול, כי אני רוצה את רוח הקודש כדי לשלוט בי ולא אלכוהול. זה מוביל לעדים לאנשים. אני אסביר את זה. ישוע גאל את החיים שלי והזדמנות מצוינת להסביר את הבשורה



משלי 10:16

 פְּעֻלַּ֣ת צַדִּ֣יק לְחַיִּ֑ים תְּבוּאַ֖ת רָשָׁ֣ע לְחַטָּֽאת

No comments:

Post a Comment